onsdag 12 maj 2010

Vad gör jag hela dagarna?

Det ser ju ut här i mitt lilla enkla arkiv som att jag inte producerar särskilt mycket just nu. Sanningen är nog snarare att jag har lite för mycket att göra, men snart är det sommar och då kommer lugnet. Min tid nu går åt till:

  • halvtid som webbredaktör på http://www.dagenssamhalle.se/ Du vet väl att nyhetsbrevet är gratis? och att du kan prova fem nummer av tidningen - också gratis!
  • mer och mer jobb för www.aktiva.nu/ Nu senast bland annat "Lana hela natten". Bilden ovan är från ett hemmalan med 14-åringar.
  • alltid flera grejer på gång till Socionomen. Till nästa nummer en text från Psykoterapimässan och en från BO:s årsrapportering om hur unga har det på SIS särskilda ungdomshem. Imorgon ska jag åka till LInköping och intervjua Maria från Unga KRIS.
  • sen är det boken också: Så blir samhället en bättre förälder. Vi har fått två jättefina kapitel från Karlstad och Helsingborg. Den 15:e juni ska manus lämnas till Gothia, så ja, då ska det vara klart bara.
  • det här borde räcka eller hur? Men så finns det roliga småjobb som bara ramlar över en: en debatt till Memento om Livsarkivet, en text om favoritkrogen på Ålö till Magasin Skärgård - sånt kan man ju inte motstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här