tisdag 12 februari 2019

2020 kan bli året då jag ger ut två böcker (minst)

Ja kanske.
Fick ett sånt där mejl som man kan drömma om häromdan. Från ett förlag där jag tidigare gett ut, och dit jag hör av mig sådär spontant ibland med idéer om böcker jag tycker de borde ge ut - men som inte jag ska skriva och jag ger lite synpunkter på deras redan utgivna böcker. Ja vi har vad man skulle kunna kalla "en givande dialog om böcker."

Nu stod det om ett ämne och sen:

"Skulle du vara intresserad av att skriva en sådan bok? "


Så jag sov på saken och svarade: ja!! Såklart. 

Svaret jag fick då gjorde mig ännu gladare: 


"MEN SÅ ROLIGT!! 👏 😁
Det här kommer att bli kul  och säkert också en fantastisk bok så småningom. "

Alltså det är ju så härligt. Jag blir så glad. Förstås. Och när jag ska hinna det bara förtränger jag. 
Vad boken ska handla om? Det kan vi prata om när jag skrivit kontrakt. Men jag tror det är något jag behärskar någorlunda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här